Syyskausi 2 - 2019 (21.10.-18.11.)

21.10.2019 alkavat ensimmäiset harjoitukset tällä kaudella, ja kausi kestää 18.11.2019 asti.

 

Lisäinfoa treeneistä löydät tämän sivun alapuolella.

MAANANTAIKuivaharjoitusOulunkylässä
Luistelukoulu 5-10vklo 18.00-18.45Carolien Hunneman / Petteri Hannula
Juniorit 8-12vklo 18.00-19.00Carolien Hunneman / Petteri Hannula
Haastajat 12-16vklo 18.00-19.00Carolien Hunneman / Petteri Hannula
16+ treeniryhmäklo 18.00-19.00Carolien Hunneman / Petteri Hannula

 

TIISTAIKuivaharjoitusPirkkolassa
Luistelukoulu 5-10vklo 18.00-19.00Carolien Hunneman / Ville Ahonen
Juniorit 8-12vklo 18.00-19.00Carolien Hunneman / Ville Ahonen
Haastajat 12-16vklo 18.00-19.00Carolien Hunneman / Ville Ahonen
16+ treeniryhmäklo 18.00-19.00Carolien Hunneman / Ville Ahonen

 

TORSTAIKuivaharjoitusOulunkylässä
Juniorit, haastajat ja 16+klo 17.00-18.00Kaj Humisto

 

PERJANTAIMäkitreenitMalminkartanon mäki
Juniorit, haastajat ja 16+klo 17.00-18.00Carolien Hunneman


 

Kuivaharjoitukset

Luistelukoulun kuivaharjoitukset koostuvat monipuolisista ja leikillisistä juoksu-, hyppy- ja luisteluimitaatiotreeneistä, jotka tukevat koordinaation, tasapainon ja kehon hallinnan kehittymistä. Lisäksi treenit motivoivat liikkumaan ja antavat ilon liikunnasta.

Pikaluisteluharjoitusryhmien kuivaharjoituksissa juoksemme, hypimme ja käytämme kaarrenaruja ja liukulautoja. Kuivaharjoitusten tavoite on yleisen kunnon kohentaminen, nopeuden, voiman, koordinaation ja vartalon hallinnan parantaminen sekä luisteluasennon ja -tekniikan hiominen.

Kuivaharjoituksiin tarvitset hyvät, tukevat juoksukengät (sivuilta-sivulle hypyt), vaatteet sään mukaisesti ja juomapullon. Sykemittari on plussaa, mutta ei pakollinen.


Mäkitreenit

Mäkitreenit pidetään intensiivisinä intervalliharjoituksina, minkä avulla kehitetään parempaa peruskuntoa, kestävyyttä ja nopeusvoimaa.

Mäkitreeneihin tarvitset hyvät juoksukengät, vaatteet sään mukaisesti ja juomapullon. Sykemittari on plussaa, mutta ei pakollinen.